
به خودم گفتم بسه هر چی نشستم و اه کشیدم امشب شب خواستنه... خنکای آب رو به جان خریدمxa0 و حس خوب آماده شدن واسه مهمونی تو تک تک رگهام جاری شد لبیک یا امام حسن مجتبی حاضر شدن تو مجلس توxa0 یه دل می خواد فقط دل... قدم گذاشتن تو خونه دلتxa0 فقطxa0 یه یا زهرا می طلبه واسه همنوا شدن با سوز دلت کافی با قدم های دلم برم تو کوچه بنی هاشم.... همراه بشم با قدم های کودکانه دل شکسته... به اسم زیبای مادرت قسم بی ریا اومدم در خونت ... میدونم بی منت می بخشی اگه این طور نبود اگه ندیده بودن که نمی گفتن: کریم آل طا...
ادامه مطلب