برادر..... اخ که درد داره وقتی نباشه....
عشق قشنگه، دلیه، اوج تموم خواستن هاست، نباشه نمی تونی اما... اما قبل عاشقی بعد عاشقی اصلا تو کل دوران زندگی داریم مهربون تر از مادر؟ پدر؟ و....
داشتن خانواده حس قدرته، امنیت، دلگرمی، دنیا دنیا محبت پشت پلاکای خیس مادر و قنوت نماز پدر هست.
خدا رو شکر میکنم واسه داشتن خانواده ام.
خدایا سلامتی همشون
لبخند ته دلی همشون
حضور گرمشون
زیر سایه لطف تو برقرار
آمین
خاطره خاطره ها...ما را در سایت خاطره خاطره ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130